V 8. razredu, ko obravnavamo prenose gibanja, bi bilo uporabno imeti neke vrečke izbranih fischertechnik kock, ki bi jih lahko dal paru učencev, zraven pa še učni list, ki ga vodi, kaj s kockami v vrečki počet.
Modeli, ki jih je mogoče sestaviti z izbranimi gradniki.
Kock ne sme biti preveč, model nekega prenosa gibanja pa mora biti preprost. Učenec sestavi model z opazovanjem fotografije modela ali s pogledom že sestavljenega modela, ki ga ima učitelj za demonstracijo. Ko sestavi model, reši še učni list in na koncu sestavljen model razstavi in kocke vrne v vrečko. Učitelj ima pripravljenih 6 kompletov za 6 parov.
Delo v parih se je v treh oddelkih 8. razredov dobro obneslo. Imeli smo dva krat po eno uro, pri katerih je večina naredila po štiri modele in rešila štiri naloge iz učnih listov. Nekaj pa je bilo takih, ki so naredili vse vaje. Na tak način je bila ura diferencirana.
V škatli je šest vrečk in dodatno sedmo za rezervo.
čas reševanja:
- 1 x 45 min (en učni list z dvema modeloma)
material:
- vrečka gradnikov Fischertechnik
- učni list z dvema modeloma
Učenca v paru sestavita 1. zobniški model in 2. jermenski model in odgovori na vprašanja na učnem listu v eni šolski uri. Učenci, ki so hitri in vse naredijo prej imajo dodatno nalogo: Naredi mehanizem, ki vsebuje zobniško in jermensko gonilo. Z vrtenjem pogonske gredi se mora gnana gred vrteti v enako smer kot pogonska gred in hitrost moramo povečati.