Na vezano ploščo topol, velikosti 600×100 mm in debeline 20 mm, na eno stran nalepimo papirnati lepilni trak in na njega z lepilom v stiku načrt dirkalnika. Z vibracijsko žago izrežemo dva kosa in ju z lepilom za les Mekol zlepimo skupaj ter s sponami pritrdimo za 30 minut, da se lepilo posuši. Na vrtalnem stroju izvrtamo luknjo s svedrom, premera 10 mm, na mestu oken. Z vibracijsko žagico, ki jo razstavimo, izvrtamo okno, kot je narisano na načrtu. Z vrtalnim strojem izvrtamo dve izvrtini za kolesa s svedrom, debeline 7 mm. Vse robove dobro obrusimo na brusilnem stroju. Po finem brušenju lahko dirkalnik pobarvamo z akrilno barvo. Za kolesi bomo uporabili osem okroglih grčarjev, ki jih bomo pred tem med seboj dobro zlepili skupaj, da bodo kolesa debelejša. Tudi ta je treba po lepljenju stisniti v preši, ki jo naredimo s pomočjo mizarskih spon in dodatne lesene letvice. Na vrtalnem stroju je treba z distančnikom na svedru na označenih mestih na načrtu izvrtati enako globoke luknje. To je 16 mm s svedrom, premera 5 mm. Leseni bukovi palčki prilagodimo vozilu in ju odrežemo na primernem mestu, tako da se kolesi ne dotikata dirkalnika in da ni prevelikega razmika. Tudi kolesa na koncu pobarvamo s črno akrilno barvo. Iz načrta natisni še dve okrogli številki in ju prilepi na dirkalnik.
Orodje in pripomočki:
- vibracijska žaga
- brusilni stroj
- vrtalni stroj in sveder, fi 5, fi 7, fi 10 mm
- brusilni papir
- pila
- lepilo za les Mekol
Čas:
4 x 45 min
Material:
- vezana plošča topol, velikosti 600×100 mm in debeline 20 mm
- okrogli grčarji, premera 35 mm, 8 kosov
- bukova palčka, premera 5 mm in dolžine 150 mm
- akrilne barve